13.11.09

Kesalahan Saya


Saya dah buat SATU Kesalahan di atas Kesalahan Saya yang lepas.

Ada yg tak paham kenyataan itu bukan?

Begini,
dahulu saya telah buat 1 kesalahan terhadap org itu. Kemudian, hari ini berbekal kan kesalahan yg saya buat dahulu tu, saya telah create 1 lagi kesalahan yg lain terhadap org itu juga. Kasihan org itu kan?

paham x?
rasa macam dah beria saya explain. plis lah paham?

kesumpilannya di sini,
(ok salah eja kesimpulan. tp tanak rasa hipokrit untuk tekan backspace. jadi tulisan saya kelihatan jujur bukan? katakan bukan skarang!! eh? salah! kata kan ya pada tulisan-saya-yg-kunun-kelihatan-jujur-sebab tak-tekan-backspace-untuk-kesalahan-ejaan skarang!)

saya dah tersalah langkah.......
i shud keep all my feelings to myself.
so that, i can reduce number of ppl who might get hurt.
saya je terluka tak apa.
(plis cakap wanie mulia?)

6 comments:

Anonymous said...

Wanie mulia ... org lain susah tak pe, salkan kita bahgia.

PapaBaik

Wanie said...

eyy.

saya cakap, saya susah takpe asal kan org lain bahagia.

awak salah konsep!

Anonymous said...

konsep apa yang cuba diterapkan ni?

Wanie said...

siapakah anonymous.
letih la i camni.
asyik ada peminat2 dalam diam cmni.
hahah
sila muntah.

♥iqah♥ said...

hye sis.
kindly visit my boutique ya.
http://gurlylicious.blogspot.com/
:D~

Amy Jamil said...

hi sis wanie.

i read ur comment on chat box http://triple-bee.blogspot.com/

i ade something nak tanya ni..

pm me amyamilya@gmail.com

asap!

k sis