11.11.09

Stop it Wanie!!

saya terasa fed up dengan feeling sendiri. awak suma tahu tak, bila awak semua dah buat 1 big decision, its not for a day or 2... its for the rest of ur life yg awak semua perlu hadapi. kalu panjang umur, means lama lah lagi, kalo pendek umur, alhamdulillahh.. x banyak dosa, x banyak challenge in ur life which sometimes makes u really give up. i mean, real give up.


bila awak semua punya pilihan untuk hidup sendiri, punya ramai kawan yg cool, fameli yg loovely gila mesti awak semua rasa hidup awak semua dah lengkap kan? saya punya semua yg saya mention tadi but still, i feel like something is missing. something/someone who fullfilled me for the past 3 years. yess. saya berasa dikongkong tapi at the same time dia buat saya disayangi tahu tak? by letting (or in exact word, dumping) him go ckup untuk buat awak semua fikir saya jahat kerana tidak tahu hargai seseorang yg amat sayangi saya. i feel bad too? in fact i miss him every single day!

but kan atuk nenek kita penah cakap, berani buat, berani tanggung? jadi disini saya perlu berani tanggung! hey wanie! kau kena berani tanggung perasaan rindu kau sebab kau dah dump dia. tak malukah? sapa suruh perasan hebat kunun iron lady?

please someone hugs me and say "of cos, its for ur own good, sayang" plis someone plis?

oh kau tak perlu menagih kata semangat dari org! make urself strong wanie! u can do it? everybody knows u cn do it. mama selalu cakap kau degil. jadi gunakan tahap kedegilan kau di sini?


tapi saya rindu dia...
saya rindu bila dia....
saya rindu bila dia kata saya...
saya rindu bila dia pujuk bila saya gaduh dengan mama n abah...
i miss his hugsss...
saya rindu nak menonton wayang bersama.
 (saya dah pernah cuba dengan org lain, tetap perasaan menonton bersama dia yg saya rasa)
saya rindu bila kami window shopping kami berjalan sambil....



F'!! STOP it wanieee!!




3 comments:

Anonymous said...

xpe wanie....
its a normal feeling hokay...dont be so sad...
just take ur time....
think it carefully...
kalo ade jodoh tak ke mane kan???
sabo jek la weh!!!

Love,
~kay~

Wanie said...

tsk tsk tsk!!
T_T

riaizzatirazali said...

asal i x di miss? ala yang tamo la yg detail2 sgt tu... sbb u lagi melayan perasaan tu u lg cam selalu teringat.. be strong dear, we are here for you. sorry tp currently aku sgt membenci lelaki. kang aku ckp mende2 yg berbaur ke'bias'an pulak. uhuk. insyallah Allah dah jadikan kt ni berpasang2an, kalau betul dia jodoh kau, nanti misti akan bertemu kembali.. tp kalau dia mmg bukan jodoh ko, berusaha camne sekalipun, dia ttp bukan hak ko.. insyallah ada lelaki yg lebih baik dr dia.. ;)