6.11.09

Awak Rindu Saya?

Assalamualaikum..


title entry cm geletis nya? jah, pinjam word kau. huhu dah lama nya x update? pasti anda semua rindu kan? T_T sila menangis? huhu saya tau korang suma mesti hari2 check nak tahu saya sihat ke tak kan? well, saya sihat! meh saya list kan update terbaru ye? (dah lar update, terbaru plak tuh? failed lah kau wanie!)

1. i got call from UITM. they wanna confirm my background and all as i apply my master without any form. huhu. ceh! ingat kan call na btaw saya berjaya masok. sesshh. org da siap usha scholarship dah. T_T
2. che wa dah pindah.. *sad* tp br 2 hari pindah kami dah pn merayap ke bangi di waktu malam untuk beraktiviti. poyo gila kan? then last night che wa plak datang shah alam. serupa tak pindah jek kau? hari2 jumpe dan melalak? huhu well miss u che wa sayang! eh lupa, nama baru kau ialah WAWA kan? huhu. sengal!
3. keje mmg gila bz. suma org kejar for report. rasa nak jerit kt telinga sorang2. SABAR BOLEH TAK?? report plak sekor2 tanak tebal dpd yellow pages lagi? kau kerah aku, amek nak kau, aku update blog. padan muka. len kali cakap skali sudah ye? saya tahu kerja saya. dateline akan saya tepati. bongok! (tiba2 ada unsur emo kt ctu)
4. baru jek dapat gaji. barulah bernafas sikit hidop. kalo x sipu2 jek nak tarek nafas. (eceh. save the environment. cm xde kaitan jek T_T)
5. bila da dapat gaji mesti lah banyak benda planning. antaranya, IM GOING TO JOHOR DIS PETANG!!! yay!
6. so i'll be offline (skype, ym, fb,) until sunday. SILA RINDU SAYA? mmg berbaloi.huhu
7. saya rindu MAMA, ABAH, AMEY, A'ID, dan juga GAULs!!! dah lama nya tak balik. pastikan korang suma bentang red carpet on 20th ye?
8. smalam saya pegi basuh kereta. 1 kebanggan buat saya! T_T
9. rindu nak hang out ngn gauls. (eh bukan tadi da cakap ke? '_'")
10. oh! SARI BERITA PENTING: im slowing down my revlon bisness for some reason. T_T will notice anda semua bila saya back into bisness k? kekal cantek sepanjang ketiadaan saya ya gadis2?

Sekian update kehidupan saya. bagi yang merindu semoga terubat rindu anda ^_^ (buat muka comel)
Doa kan saya selamat pergi dan pulang dari johor ya! have a safe journey wanie! (perlu na wish untok diri sendiri?)



Dhaaaaa!!
Assalamualaikum!
mwaah!


P/S: Sibuk nya menagih rinduan dari org ramai. ternyata kau kekurangan kasih sayang, wanie! Kasihann....

5 comments:

riaizzatirazali said...

alaaaaaaaaaaa. asal gi johor xle online pulakkkkkkkk.....!!!!!!! sad la gini!

ni cam tektik nak suruh i belajar je? hahaha.

Wanie said...

heheheeh!
mmg nak soh u study pn.
jangan main2!.
heheheh

Anonymous said...

a ah...aku da doa kan tuk korang sumer...semoga selamat perjalanan pegi balik (ewah... cam org nak ke mekah lak...) dan semoga korang happy selalu...

ko gi ngan kawan ko WAWA tu ke wanie?(nama baru dia kat bangi eh..)

sonata

Shahira said...

eh eh.
nak kekal gak cantik.
make sure revlon tu ade ms bln3!

Wanie said...

heh kalo aku dapat smbung master.
cm harapan jek bln 3?
for sure will pindah sungai buloh.
hahah