24.5.10

Oh No!!!

11.05.2010

SAYA MASIH MUDA!!! hahhaha see pujah? aku positif dgn angka 24 tahun ye??

1- Tamau kawen awal
2- cepat2 habes belajar then cari keje. hidup-tanpa-duit-sendiri-amat-menyeksakan!!
3- nak dapat keje best2!!
4- nak beli Mazda 3
nak bejalan keliling Malaysia - NAK PEGI HARD ROCK PENANG!!!
5- nak shopping sakan di luar negara!
saya pn tatau ni wish atau makian buat diri sendiri...

MERAJUK DENGAN RAKAN2 RAPAT YG TIDAK WISH PN DI TALIAN HENFON SAYA!! HUHH!!!! korang hutang saya hadiah setiap seorang!!

Anywaysssss (gedik kan?) Che Wa, Anaz, Cik Ja, SESEORANG!! Saya sayang korang!! Sumpah aku sayang korang doww!!

mwaaaaaaaaaaaahhhhh!!!!!

P/S: da lama gila birthday saya tak disambut begini.. Gembira....

2 comments:

hazwah amin said...

sayang kamoo juga!! even more..hehe

Wanie said...

:)
mwaaaahhh che wa!