24.5.10

2 Malam Saya Sakit Perut


Malam 1: 
Rakan Saya yang Comel dah pn tido. saya belum tido,,, sedang menonton tv, mata kuyu, kaki-kejang-sebab-marah-cuaca-panas-sungguh-malam-itu,bantal dah amek tpt masing, tiba-tiba........

Rakan Saya yang Comel: Wanie, esok nak main futsal tak?
Saya: (Isk aku dah la susah nak datang mood tido ni oi!) MALAS NAK JAWAB!!
Rakan Saya yang Comel: Wanie!!!
Saya: (Eh dia ni nak aku jawab ngn mulut ke ngan kaki??)
Rakan Saya yang Comel:  Waniee!!!!
Saya: eh makin kuat dia ni. Skali lagi kau bunyi aku rela angkut air 1 baldi dr bilik air simbah kau pastu tarik tangan kau tros pegi kt kete bawak pegi court futsal seksyen 15. Nah!! main nak main sangat!! takyah tunggu esok!!

Nasib baik tros diam sbelom sempat saya laksanakan niat sebegitu...  

 Malam 2: 
Seperti malam 1, Rakan Saya yang Comel terlebih dahulu melangkah ke alam indah seperti memakai gaun putih tiara di kepala, tangan memegang sebatang benda magic bentuk bintang dihujung, berlarian di rumput tajam berketinggian 2 inci sambul rama2 putih berterbangan - ok nmpak x betapa indah nya tdo dia? Tiba-tiba dia mengiring menghadap saya, dengan mata terbuka:
 
"Tekpong hok gemok tu dok penoh kene denda"
(lagipun si gemuk tu tak pernah kena denda) 

Kali ini saya lebih cool dan menjawab:
"Gemok mana yang tak pernah kena denda tu cikja"
(ooppss!! ter-type nama!! hahahha) 
Rakan saya yang comel terus berpusing badan ke arah bertentangan, bergegar badan, pusing balik ke arah saya, senyum simpul (control comel dlo) berdekah2 gelak sambil jawab,  
SI GEMUK DALAM SUPERHERO YANG KITA TGK TADI!!!
hahahahahhahah!

Moral of the story:
1- nak tau superhero mana, sila tgk ntv7, alaaaa x ingat hati apa tp si gemuk tu dah disingkirkan WALAUPUN TAK PERNAH KENA DENDA!!
2- kalau pukul 3 pagi korang dengar ada 2 org berdekah2 gelak mcm O2 kt dunia ni dah habes sebab lapisan ozon semakin menipis serta isu green house (ahhh!! diam kau!), makna nya kemungkinan besar situasi ini berlaku terhadap mereka dan rakan mereka yang comel...



P/S: Comel kan rakan saya ni??

2 comments:

hazwah amin said...

hahahhahaha...cik ja...cik ja...slalu kejadian yang hampir meragut nyawa terjadi dikala dier tgh tdo..sekarang ni dah ade kejadian baru la ni ek??? hahaha...

Wanie said...

hahahha ni hobi masa tdo dia yg baru..
terkini siap speaking lagi!