24.5.10

Dabel Trabel

hoyeaaahhh!! eh lari konsep. feeeeewitttttt!!! kau dah terserlah ayu pn melayan konsert rock dow? eh apa salah? This is my 2nd time experiencing live concert. first time adelah konsert ELLA (eh rock lagi? dalam hati ada batu) di kala umur saya 5 (LIMA) TAHUN ye!! 5 tahun rakan2 ye!! jangan jeles.. masa tu saya senyap2 menyeludup keluar dari transit quaters (skarang da transform jadi ECM dow, KAGUM!!) lari2 anak pegi ke stadium darul makmur seberang jalan je. kagum tak? PENTIPU BESAR KAU WANIE. bapak la kau penakut nya masa kecik dolu mesti la ikot mama abah yg SUPERCOOL!

Tinggal kan Ella dengan rama2 nya, mari pulang ke amy-search-yang-ensem-kalo-dia-nak-amik-saya-jadi-bini-ke-4-saya-sudi-lompat-lompat-keliling-tasik-seksyen7-pastu-minta-sain-enciksamshudin-lepas-tu-dapat-makian-dari-seseorang-lepas-dia-baca-ni! bhahahahhaha terjaga dari lamunan.

Tapi dollah(eh cm kenal nama?), memang hensem gila kot amysearch? Gila lah Kiah! plis pecaye! pak Sudin bendahari KRT pn kata dia hensem dow! sumpah hensem!  OK MERAPU!

tapi sumpah dia hensem! Eh sudah la kau wanie! suara org-tua-ni (maki lepas tau amy takan datang meminang) mantap gila kalah awie-yg-lalok-gila-malam-tu. Suara tak tenggelam langsung sehh! (asal saya guna sehh? geli je)

nak masokkan video tp tak pandai.. cemana!!

to Nazirul Mubin dan Nur Masyitah... Selamat Bertunangan.......

 Mas cantik! Jeles!

Muka gatey!

Handmade rite mas? ada lagi x? cantik!!

cincin cantik wajib tiru!!
cepat kawen! muben tu nmpak cm x sabar sangat dah! hahahah congrats guysssss!

P/S: Tunang LAGI!!

No comments: