20.3.10

D to the U to the I to the T

oh oh oh oh oh oh!!

tu je perasaan nya skarang.. seseorang akan bermula di tpt kerja baru isnin ini... awak sume tau kn, bila da nak mula kerja baru kau dah tak boleh lompat sana lompat sini dalam bilik karok, kau dah tak boleh bersegar kn mata di bintang-buck kau hanya boleh meleleh tgk fesyen ter-latest abad ini di zara-topshop-mng-guess-forever 21. Tee Too pn lalu jek smpai terlanggar org merenung bag yg meraung2 nak jadi milik gadis comel ini (auuwww!) Nichii pn x sanggup masok?

ok2! FINE! dah joli smpai habes RM20k in 4 month kn? skarang tiba masa kau jadi low profile balik wanie... mama slalu kata, Tuhan nak tarik sekejap je. Dia Maha Kuasa.

HASIL NYA!!

kereta seseorang eksiden smalam. remuk teruk.
nampak tak konfigurasi nya kt situ? ok tau konfigurasi x membawa apa2 pengertian untuk situasi ni kerana  perkataan sebenar adelah kombinasi-dari-komplikasi. x paham juga? sila berdaftar dgn pusat tuisyen bistari kecil yg terletak di putra height untuk mendapat khidmat pengajaran saya. uiceh!

ok2 berhenti merapu! kau tgh sedih la wanie!!

ok. di saat saya dan seseorang berazam untuk menjadi-org-low-profile, kejadian ini terjadi.. saya tergoyah tp dia tidak kerana dia ada saya. hikk! ok x paham kenapa dia x goyah sbb ada saya? mesti la sebab saya COMEL!! ngaaahahhahahahah ok x klaka!

saya nak kerja!
saya nak kerja!
saya nak kerja!
saya nak kerja!
kau kan guru tuisyen skarang?
hoi! gaji guru tuisyen skarang cukup nak selai topshop n selai zara je la!! tu pn kalau ade sale bleh la muat 1 forever 21.

hoi insaf lahh!!!

ok brand outlet 3 helai RM50! saya kembali!

hoi insaf lah!!
ok2... bukan nak cte pasal shopping sbb saya bukan shoppaholic. shopping2 pastu tahan la shopping saya tu smpai 8 bulan tayah beli dah.. saya nak cerita disini, seseorang sangat sedih kerana dia merasa dia telah broke teruk...

saya kasihan kerana saya yg telah banyak habes kn duit dia. saya bukan kaki kikis!  uiceh laju aje buat press conference (pengakuan tp nak tiru FA, pengakuan tuka jadi PC. nganganga)

kami tiada mood.
bye bye belon panas!
bye bye melalak.
bye bye lepak2.
bye bye segala!

 alalalalala comel nya menangis kn? hehhe

To Seseorang: we'll get through this ok? dun worry... :)

4 comments:

riaizzatirazali said...

u what happened????? accident teruk kah? bye2 segala2nya, hye2 tabung. haha!

told u kena berjimat cermat! degil lagi!

Wanie said...

uhuk2!!
tu laa..
terukk u.. nampak gaya cm dia need to tumpang his bro in law pegi keje.
sume kne in a short period..
smalam, i pegi amek fauziah kt rumah dia, tgk2 kete dia plak kne pecah..
astagfirullah....

yes u. i will.. i've learn my lesson. hikk!
seb bek ada tabung.
Alhamdulillah..

Anonymous said...

tuhan dah bagi..terima lah..pengajaran buat diri sendiri..

Wanie said...

ye saya terima dengan hati terbuka.
cuma menulis di sini untuk mengurangkan kebuntuan di hati.