15.3.10

mata chantek!

hai kawan2! mari lah bermata cantik dengan hidangan pelbagai contact lense berkaler kali dengan harga yg cukup rendah cukup rendah cukup rendah (bergema cm kt pasaraya)

harga adalah menurut gmbr yg telah dipertontonkn.
SILA KLIK DI GMBAR UNTUK KANTA TUMBESARAN!

bagi mereka yg berminat dan berada di:
1- certain area klang
2- certain area bangi
3- certain area shah alam
4- certain area putrajaya
Saya akan hantar lense direct to u! (ching ching!!)


bagi bakal-bermata-chantek yg berada di luar kawasan, saya boleh pos untuk anda dan additional RM8 dikenakan untuk saya beratur dan bayarkn di pejabat pos.

Berminat?

copy and paste dis:

Nama:
Collection method: COD/POS
Adress:
Phone number:
Model-Degree: (Cth: CM903-125/125)

email to: queen_wanie@yahoo.com
sms : 017-6225768
then i proceed by sending my acc number for u to transfer the payment

SYSTEM PAY FIRST THEN ONLY I PROCEED YA?

trust me im HOT
eh salah!
trust me im GOOD!


Selamat Shopping!!

2 comments:

hazwah amin said...

sayar??? saya+bayar ke wanie?? hahaha

Wanie said...

diam ah che wa..
aku da nmpak tp malas nak betol kan.
x sangaka rajin sungguh kau bahan aku kt cni.
hahha