6.4.10

Faking A Smile

jgn baca entry ni sbb entry ni banyak unsur2 depress dan saya tahu tak ramai org yg suka baca blog org mengadu-mengadi nasib diri. but who cares?? dis is my blog? tak suka jangan baca. abes ayat ni tros tekan pangkah atassss skali kanaaaaannn skali kaler merah putih. Thanks!

:)

tgk! tipu lagi.. hehe x pasal2 jek intro dah memaki hamun. lately mmg saya banyak maki hamun org. tak kira org yg saya kenal ke, org yg saya tak kenal sume saya maki dengan hebat. bertambah pula skill makian saya dah cemerlang. eh hello? kau x perlu berbangga kot? ok2 cerita nya...

for the last 2 weeks saya rasa betol2 x stable. like anytime anywhere (ok ini tipu sedikit. kalo kt public msti la saya cover) jek saya boleh mengamuk x memasal. nak kata period, aihh tiap2 hari nak period pejadah?

knape bila masalah itu datang, ia datang bertimpa2? saya rasa saya tak penah pn ada masalah yg bertimpa begini yg begitu lama.. mungkin saya dah jauh dari-Nya.. tiada langsung kesabaran dalam diri woh! mmg sejak 2 minggu nih.. dah x terkira berapa kali saya menangis.. baru jek td saya nanges. takyah kira tadi arini jek saya dah masok banyak gila bab tangisan. asyik masuk habuk jek mata nih. takpun, asyik makan ayam mcd buruk jek, tak pn aihhh bila da resdung ni nak pulihh??

lari topik lagi..

saya rasa saya berada di tahap kemurungan kelas pertengahan... saya buntu... saya dah tatau nak fikir mcm mana dahh... dah habis cara dah awak... saya rasa macam dah tatau nak pegi jalan mana.. sume jalan mati yg saya jumpe, awak... saya selalu marah awak sbb saya tensyen. takde sape2 kat atas bumi ni yg saya fikir boleh tolong saya... saya rasa marah betul dengan situasi hidup saya skarang.!

apa saya nak buat?


:(

4 comments:

pujah said...

KO PROB APE BEB?

Wanie said...

simple.
duit.
bila ko dah penah keje then tiba2 benti keje gatal nak smbung blajar.
ko akan culture shock...
sbb bulan2 takde dah duit masok segedebuk.
ada. tp x segedebuk umpama gaji.
uhuk2!!
belanja pn kne masok ICU-kawalan-rapi...
kalo x.. x hidup.

Anonymous said...

u got boyfren rite..so???

Wanie said...

yes i got boifren.
so..?