19.1.11

Permohonan Modal Tidak Diluluskan



 hapdet untuk hari ini.


bye!







thehehe tak. tak. tak. acah2 aje. eleh.. org nak gurau2 je, tu pn nak kata kitew poyo.
smalam saje je tangan gatal2 buka mudah.my. type di situ macbook. Ya Allah! skali terjumpe plak Macbook harga RM1550. x silap saya RAM dia 2.66GHz kot. Terus call org tu, kata nya ada lagi. saya cuba la jolok jambu atas pokok nampak mcm dah masak je? Crap! hehe saya cuba la masok jarum mintak nego harga.. mula2 org tu nak bagi RM1450, then lepas tu saya pn cakap. "alaaa.. Rm1400 jek laa, ur lose my gain, ye dok?". DIA SETUJU!! yaaaaaaaaaaay!!

terus call abah, ayat nya begini,
Saya: Abah, akak nak tuka laptop baru bleh? laptop yg skarang ni slow sangat nak buat keje pn x boleh (bohong sunat padahal buat keje jarang, niat tukar laptop sbb nak main sim 3).
Abah: Akak kan ada duit ASB, beli la sendiri, pastu dah beli nnt mama nak laptop lama tuh

EH?? comel nya abah dan mama saya? Saya minta modal mereka minta laptop?

!!!!!
malas cerita banyak. hati dah hampa, mata dah kering dengan air mata (over), jalan dah menunduk menuju roof top. kesimpulan nya Permohonan Modal TIDAK DILULUSKAN!

Baik lah abahmama! Saya cari duit sendiri!!








MERAJUK!

No comments: