24.1.11

Leceh Punya Kau Bagi

Haa tu dia edisi emo hari ini.. 
Bangun lambat hari ini seperti biasa hajat nak ke uitm di tunda ke esok.
then bangun2 tiba2 teringat kejadian di tahan pak gad klate sbb sticker dah expired.
Jadi apa kata saya register dlo online.

Dah la procedure tah pape:
1- kne register online 
- mengamuk macam seluar-harem dulu br jmpe kt mana perlu online register, guide saya betul2 boleh x?
2- kne register NR (Non-Resident)? 
*wtf* = What The Fun ye? saye mmg suka isi2 form online ni.. sambil tangan di dada mata ke atas
3- then kne isi plak form untuk apply sticker
4- lepas dalam masa 3 hari bekerja, application akan dilulus kan 
(wtf kne tunggu 3 hari? Fun GILA kne tunggu 3 hari, yaay!) pppffftt!
5- lepas tu print surat hape tah. Surat tawaran la kot? 
(wtf nak apply sticker pn ada surat tawaran ye? Fun nya!!)
6- pegi plak register kt pejabat keselamatan dan bayar fees

YE SAYE SUKA BUAT KEJE 8 JUTA KALI MCM NI!
boleh x tros je pegi pejabat keselamatan dan tules borang kt ctu?
saye x suka la isi borang online.
saya lagi suka isi borang manual supaya boleh asah skill tulisan cantik.
dan ye! sila bersetuju? kalau isi borang pakai tangan banyak mana pn x rasa boring sbb smbil2 isi borang boleh puji2 tulisan sendiri cantik smpai dah nak abes borang pn x sedar. kan? kan? kan?
booring lah isi borang online.

then tgh melayan diri mengisi borang online boring tu tiba2terjumpa ini:




MEMANG AKU INGAT
NOMBOR ENJIN DAN NOMBOR CHASIS KETE 
DALAM KEPALA
MACAM AKU INGAT NMBR DELIVERY MCD 1300-131-300 MC DELIVERY!!





malas nak isi.
lain kali jek la saya isi.
Sekian.
Marah.
Sakit hati.

1 comment:

riaizzatirazali said...

HAHAHHAHAH SUMPAH I GELAK TERBAHAK-BAHAK! HaHAHAHAH! chasis tu apa pon i tatau! no enjin siappppp!! kalah JPJ ni weh!