3.8.10

Nak jadi CHANTEK

da lama betol x update pastu dan2 jek post terbaru bertajuk nak jadi chantek.. macam mintak penampo kan? Banyak gila masa terluang berehat goyang kaki celik mata kul 12 tengah hari mama dah sedia makan dan minum, saya banyak habes kan masa depan tenet jek la.. melayan comment2 gmbo dari rakan2 yg bisa menyebabkan kekejangan perut.. Yes aritu zaireen kawen jd banyak gmbr mengundang symptom2 tersebut.. AND sebut plak pasal zaireen kawen, bila kawen mesti la mekap. wheeeuu! i love mekap tp tak pandai.. uhuk2!

kawan saya, Nadirah Alias (sila search kt fesbuk, ye - tiba2 kakak kau pn kenal la dia kan? dem u!) yg mekap kan rakan saya,  zaireen ni. its a big event woh! kawen skali jek kot? and for sure dah ramai yg mengagumi kehebatan beliau.. sangat cantik dia mekap, looks very professional, hun! nak tgk hasil nya?

ni malam nikah.. SWEET gila ok??

in the making

cantik gila!!

mak andam sendiri punya make up pn cantik!! (eh apada ayat aku.. rindu kt mamak shah alam la nih) single lg nih weh!


nad, kau wajib free kan diri di saat aku nak kawen nnt!! bila tu? jom sama2 kita pk kan. hehe tempah dlo awal2...


dan tadi bosan bosan sangat saya buka youtube make up tutorial... ala2 blaja untuk diri sendiri jek.. takde la kalau keluar berdating dgn cik juju saya nmpak cm makcik tua atau pn sarkes jalanan.. kunun bubuh eyeshadow kt mata, pakai blusher kat pipi bergaya cantik cm rozita che wan padahak, khuweeekkk!! muntah org tgk.. dalam banyak2 saya suka video from michelle phan. sumpah saya tak kenal dia siapa dr negara mana tp suara sangat comel, english sangat fluent (which is dia tak la nmpak cm minah salleh maybe thailand or china or Philippine or.. or.. or... or la kau sorang2) mari kita lihat! cakap banyak x guna gak kan? wat lenguh menaip dan jenuh mata membaca..



comel gila... valentine nnt boleh la make up gini kan cik juju? mesti u guling2 tgk i jadi comel gini kn? heeee*



yg ni ok gak... tp cm susah sket sbb x nmpak sangat mende yg dia buat.. tp ok la dia tnjuk mcm2 color..



wuhhh i loike dis 1.. simple jek!!



beday nnt wajib wat gini... ye dok?



minah ni mmg ske guna concealer.. saya cm tak penah ada pn mende alah tuh? WAJIB BELI!

dah laa... nak tgk lagi search sendiri... penat saya cari cemana nak letak video dalam blog ni smpai terpaksa call cekwa pastuh terasa hati ngan dia sbb tiba2 kata ada keje. Sedih tau! yek laa... org buta it mmg diperlakukan begini..

ok! nak mandi!!

p/s: nnt saya upload kegirangan bercuti di bandung ya? Hey!! best gila!!! 

4 comments:

bewok.. said...

tu je ke syg..adoi..

Wanie said...

hhahahhah!
abes tu hby ingat apa?

bewok said...

eh anna..nape la ko jd mcm ni p.puan..wanie la...

nadirah alias said...

awwwwwwwwww~sgt terharu ye wani!!tq for the compliments! ;)
aku dh berniat nk blajar secara professional.so nanti of cos korang jugak yg akan aku cr sbg pelanggan!hehehe