15.8.10

Hadiah Kelahiran

Bila sebut tentang hadiah kelahiran mesti ramai berbuih2 dikepala nampak jam tangan guess, beg coach, tshirt bling2 hardrock, atau percutian kegemilangan di genting (sekurang2 nya)

Jadi untuk saya yg pokai ni, jenuh pk (ok tipu jenuh) apa la yg saya nak bg untuk rakan karib kesayangan saya ni.. oh, maksud saya, 2 rakan karib kesayangan saya ni..

yg berbaju kaler anggol, bertarikh 13/8 dan yg berkaler pink bertarikh 15/8..

dan akhir nya... tadaaaa!! tgk la apa yg saya bagi ni...

paprik cmpur hidangan untuk berbuka... kos nya mudah jek, tambang tol pegi balik bangi, barang basah, sotong, ayam, udang, sayuran serba sedikit, cukop lah.. saya jadikan ini sebagai hadiah buat 2 rakan karib kesayangan saya ni...

Jimat kan? dan mudah mudahan rakan karib saya ini rasa diri nya disayangi oleh saya dan cik juju!! heheheh

juadah2 lain berbuka hari ni,

yg ini ayam masak kuali-tapi-saya-tengok-dia-masak-pakai-periuk-je? heheh buatan cik rakib (singkatan untuk rakan karib tp dah tersalah eja, malas nak padam, jadi saya jadi kan tu sebagai singkatan je. COMEL KAN?) kesayangan saya berbaju anggol tadi.. peddass!! seddapp!!

ini pula potato wedges buatan cik rakan karib kesayangan saya yg berbaju anggol tadi juga

sepatut nya ada cekodok pisang, tp x sempat amek gmbr, DAH SETTLE!!

Tapi seorang lagi yg diraikan x dapat hadir.. :(


p/s: ok x hadiah hari jadi saya untok rakan karib saya? janji tahun depan aku bg krang hadiah2 menarik!! dan masakan yg aku sendiri masak.. hahahahahhah :P

3 comments:

hazwah amin said...

hehehhe..tenkiu so much babe!!!! aku saaaaaaaayaaaaaannnggg sgt kat korang!!!! cekodok pisang yg comel lote dtg dr tangan yg comey jugak memang terbaik lah....!!!! haha..

jujubewok said...

ewah3...sedap betul tangan tu menaip...cekodok pisang tu,aku taw..

Anonymous said...

OHHH TERHARU... HUH SEDIH!!!1